Sfaturi achiziție Opel Astra H

Salut George,

Te contactez pentru a-ti cere sa scrii un pic despre Opel Astra H. M-ar
prinde bine sa stiu parerea ta despre aceasta masina.

Dispun de un buget de aproximativ 6000 euro, tocmai mi-am vandut Focusul
(2003, 1.8, diesel TDCI, 101 cai) in ideea de a-mi achizitiona un Opel Astra
H (Classic 3), model (2005 – 2007) pe care mi-l doresc de mult.

Focusul l-am vandut pentru ca nu mi se potrivea, sa detii un diesel cand tu
faci doar 6000 km/an nu e un lucru tocmai bun. :) Plus ca din cei 6000 km,
90 la suta ii fac doar in oras.

Ce-mi propui si de ce?

-Astra H benzina 1.6?
- Diesel 1.3 CDTI (90 cai)
- Diesel 1.7 CDTI (100 cai)?

Mersi mult pentru raspuns, poate reusesti sa-l postezi pe blog. Sunt curios
ce pareri au si cititorii tai.

Mersi Mult,
Paul

Răspuns:

Dacă asta îţi doreşti, recomand o Astra H, evident pe benzină. Pe frigul de afară e o idee bună, la drumuri scurte şi rulaj anual redus.

Motoarele diesel de la Ford, 1.8Tdci sunt o veste proastă după 170.000km. Tocmai am reparat maşina tatălui meu. A durat trei săptămâni. Pornea tot mai greu, după 4 chei. După ce am început cu o presupusă problemă electrică sau de alimentare, am ajuns la schimbat pompa de injecţie şi injectoarele. Aşa am aflat că este o problemă foarte des întâlnită.

Dacă foloseşti maşina pentru drumuri de oraş mai am o idee bună. Sandero nou. Trei ani de garanţie înseamnă linişte la cap. Nu de proşti au cumpărat-o străinii cu zecile de mii.

Astra e mai bună la drumuri medii şi lungi pentru că e mai confortabilă şi silenţioasă. Sandero este o maşină ieftină şi ieftin de întreţinut.

64 comentarii

  1. RoberTINO

    Personal n-am incredere in garantiile date la noi in tare nici daca ma pici cu ceara. Am un Chevy Aveo si dupa 3 luni de la achizitionare au inceput sa-mi troncane amortizoarele de zici ca mergi cu o caruta. M-am dus la ei, au pus-o pe tester, si cica e in normale RAR si n-au cum sa le schimbe. Asadar, canci garantie. As opta pentru Astra. Personal nu mai fac niciodata greseala sa iau masina noua. Bani aruncati pe geam. Cea mai mare prostie a vietii mele.

  2. Vanzator GM

    Parerea mea, ca si fost vanzator de chevy si opel, si fost proprietar de Opel Astra H nou din 2007, iti propun sa iei cu curaj o astra H 1.4-1.6 benzina ca sunt masini bune cu consum bun, eu am avut 1,4 si consuma cam 5.5 la extern si 7-8 la oras depide de talpa. Pe de alta parte eu zic sa renunti la 1,3 cdti, sau daca iti permiti gandeste-te la Chevy Cruze, care are motoare de Astra si baza tehnica de astra, si e o masina mai mare si mai stabila decat astra, care in varianta scurta fara ESP, se duce in curbe spatele bine de tot…. Daca mai ai alte intrebari:) ascult.

  3. Bogdan

    Personal ti-as recomanda OPEL ASTRA H 1.9 CTDI 150cp (motor ce il gasesti pe ALFA ROMEO, FIAT, SAAB) Motorul este foarte bine dimensionat pentru aceasta masina. Eu mi-am cumparat un OPEL ASTRA H SPORT GOLD Kombi din 2008 cu 120.000 km din Belgia de la o firma de leasin operational ALD AUTOMOTIVE si am dat pe ea 6500 euro

  4. Marius

    Daca vrei o masina buna si serioasa, mizeaza pe un Opel Astra sau VW Golf, neaparat motorizare benzina 1.4 (cilindree mai mica, taxe si impozite mai mici, pret de achizitie mai mic). Merge o astfel de masina second hand, de vreo 3 ani si maxim 50 000 km rulaj.
    Mister Buhnici se insala cand crede ca un Sandero este bun pentru tine. E o masina de generatie veche in primul rand. In versiunea cheala costa cam 7000 euro, dar daca vrei niste dotari de bun simt si ff necesare (aer conditionat de ex, sa nu transpiri vara ca porcul), va trebui sa mai plusezi cu 1500 euro. Deci 8500 pt o cioaca de masina? Fii serios.
    Legat de cei 3 ani de garantie in care nu te doare capul…..nu taticu….practic ai 18 luni pt piese. Restul e gargara, ramai cu garantie la scaune, volan si antena. Am luat si eu un Sandero si e greseala vietii mele. Deci nu pap ce nu trebuie in acest comentariu. Si oricum, drumurile romanesti uzeaza demential orice masina. Cand am luat-o era inchegata; dupa cateva mii de km a inceput sa cam troncane. Asta e viata in Romania.
    Si o ultima chestie si cu asta inchei – nemtii vor in principiu numai masini noi, dintr-un considerent f simplu. Dupa 3-4 ani si 150 000 km, orice masina cere bani de bagat in ea. Dar in occident serviceurile sunt super scumpe. Te usuca. Deci nemtii astia au bagat la bibilica (capsor) si stiu foarte bine ca in ziua de azi, e mai greu/dificil/costisitor sa repari un lucru decat sa-l cumperi de-a gata. Neamtul vrea sa-i de-a cheie 3-4 ani fara probleme, apoi ti-a dat-o sa te speli cu ea pe cap. Si daca romanul nostru este smecher sau norocos, o plimba si el 1 an dupa care o marita la alt fraier. Mi se pare corect de altfel, in viata trebuie sa existe si smecheri si fraieri. ;P

  5. m

    ce e mai bine- sa troncane, sa fie ieftina de intretinut si sa fie dacia? sau sa o tii un an si s-o dai la fier vechi, ca te costa reparatia cat masina?
    garantie a apa de ploaie la orice marca ai fi, nu va faceti iluzii. la 6000 de km pe an, e bun si un sandero second hand :)) recomandarea lui mr buhnici este totusi departe de opel astra H ( la toate capitolele). mai bine baga tot o straineza, ca dacia e “slaba” pentru cei care stau la bloc si platesc rate pe masina de 20-30mii de euro.

  6. alexx

    De la anul cu 5 tichete, sau chiar si anul asta cu 3 un sandero nou cu aer ( black line) volan piele shimbator piele etc costa 7200 euro scazand tichetele. Recomand sandero , moto 1.2 consuma chiar ok in oras, e nou este cat de cat frumos si nu ai grija lui si a pieselor de schimb.Chiar si dupa garantie, se vor gasi piese garla de sandero. Sau daca chiar vrei ceva special ia un stepway , e cu aprox 400 euro mai scump si are si motorul de 1.6. Eu asta imi voi lua in curand.Vezi si ford fusion 1.4 , au niste reduceri de se apropie de sandero.
    Daca mergi asa de putin (la fel ca mine) merita sa mai pui 1000 euro si sa iei ceva nou , sa il tii ceva ani.Eu am degand sa tin urmatoarea masina 10 ani , voi face cu ea 60-80 000 km , deci dupa 10 ani va fi teoretic ca noua la km aia. Iei nou, ai grija de ea…nu vei avea probleme deosebite multi ani .

  7. pt alexx

    alex, a trecut perioada cu” las masina copiilor copiilor mei”. 10 ani? fi serios. de unde stii ce se va intampla peste 10 ani? las-o dracu de masina ca e de mers, sofat, nu de tinut bibelou. credeam ca pe blogul lui buhnici intra oameni cu o gandire cat de cat aerisita.

  8. tester

    Alexx…

    La 7200 scazand tichetele poti sa iei si Opel Corsa nou 5 usi 1.2 16v 85CP si tot e altceva decat Sandero tau (de exemplu are tempomat). Nu mai tot bagati Dacia la inaintare ca sunt si alte marci care costa putin de nou cu RABLA.

    Insa mi se pare ca ati uitat ca omul are doar 6000 euro si degeaba ii dati variante de +7000euro.

  9. Alt Radu

    Analizand 2 Sandero-uri, unul chel si unul aproape full, consider ca daca ar fi Sandero ar trebui sa fie gama superioara … care din pacate sare din bugetul tau. De ce consider asta: Sandero – chel e zgomotos (prea zgomotos), parerea mea, e ca iti da impresia ca mergi cu 80-90 iar tu ai 50-60, de pe scaune te scurgi intr-o curba mai puternica (ca sunt cele de logan) si mai multe alte astfel de chichite. Considerand faptul ca are de gand sa mearga ~6K pe an benzina e ok, considerand ca vine de pe un ford focus va fi foarte dezamagit. Nu ma intelegeti gresit Sandero e masina perfecta de dus din A in B.
    La varianta cu Sandero SH, in targ cand am fost la un moment dat, majoritatea ori fusesera lovite ori nu aveau km declarati de bord …

  10. ALEXX

    Pai da…pt cei ce spun ca 10 ani sunt multi.Pt cine freaca o masina si ajunge la 20-30 000 pe an , 10 ani sunt enorm de mult.Eu care fac 6000 pe an ( weekend si concedii) exclus mersul la job zilnic , pe mine unul ma streseaza treaba asta, prefer metroul…daca merg frumos cu ea, nu dau in toate gropile cu 120 la ora si schimb toate consumabilele la timp, fac 60-70 000 in cei 10 ani. O masina cu 60-70 k la bord este considerata ca noua, in perioada de tinerete a motorului, airbag-urile sunt garantate 15 ani…nu vad nici o probl in a tine o masina 10 ani. Intr-adevar, pentru unul ca mine poate ca merita un efort de 1000 sau doua in plus si cumparat ceva strain, dar din ce am inteles masinile straine putin mai scumpe decat o dacia ori sunt clasa mica, ori nu sunt foarte departe ca finisaje si calitate.

  11. Vasi

    Paul, eu de o luna mi-am luat o Astra H 1,7 CDTI 101 cai, din 2005, aproape full la 6300E. Mi-am dorit-o si eu mult ca si tine si cred ca e alegerea cea mai buna pt mine, deoarece fac mai multi KM ca si tine si cam jumatate din ei in oras.

    Insa daca tu stai mai mult in oras, recomand si eu cel pe benzina de 1.4. E mult mai usor de intretinut si nu e asa predispus la defectiuni care pot aparea mai des la un diesel purtat exclusic in oras.

    Sa ai bafta la cumparat si sa intri si tu in Club Opel ;)

  12. Paul

    Salutare tuturor. Am citit, am ascultat sfaturi, am asteptat 4 luni si iata ca am reusit: sunt mandrul detinator al unui Opel Astra 1.3 CDTI, an 2008, 6 trepte de viteza. Modelul Njoy – adusa din Olanda, carte service, 80.000 km, stare impecabila interior-exterior – 4 geamuri electrice, follow me home, tempomat, volan piele, subwoofer (sic), etc. Consum oras 6l/suta, 4 in afara.
    Se pare ca asteptarea mea a luat sfarsit si norocul mi-a suras dupa atatea luni pline de dezamagiri. Poate voi povesti totul pe blog intr-o zi dar inca nu sunt sigur. Nu am tocmai amintiri placute legate de concetatenii mei, fie ei samsari sau “unici proprietari” pe Romania. Sunt sigur ca vreau sa uit aceasta perioada si sunt la fel de sigur ca voi tine aceasta masina cel putin 2 ani de acum incolo.

    Hai, salut, gata cu vorba lunga. Bafta in trafic!
    Vasi – mersi. ;)

  13. soso

    bravo.. e o masinuta ok.. eu am astra h.2005 .1,7 cdti .. acum 197.000 km si merge.. fratilor.. ce vreti.. ca o masina sa mearga o viata de om.. logic ..sint fiare una peste alta…

  14. giani morandi

    hehehe, paulica ai luat taman masinutza mea, numai ca a mea e sedan, astea sunt mai rare. Toata lumea maraie la motorul de 1.25, dar lasa-i ca nu stiu ce-i aia. Sunt suuuper multumit. Am avut logan inainte, dar diferenta e maare. Sa le stapanim sanatosi!

  15. alex

    interesant postul, comparatia astra h cu sandero nu isi are nici un rost pentru ca un astra h cu 130 000km merge de n ori mai bine decat un logan sau sandero, deoarece le-am detinut pe ambele; sa vin cu argumente, ac in logan e o caterinca, plus ca se duc 50 de cai din aia 90, nu mai poti face o depasire, consumu atinge cote ametitoare pentru ce poate acel motor, frane execrabile, cutia la fel, ambreiaj de camion, sa nu mai vb de design, interior, sau de stabilitatea masinii, antifonarea masinii dupa ce ajungi la 100 km/h, cu opelu merg cu 200 si se simte mult bine decat loganu la 100;

  16. saragea

    @cosmin, la cum scrii banuiesc ca nu iti place scoala deloc, daca nu stii sa scrii, nu vad cum ai putea sa iti iei permisul, sau mai ales sa conduci o masina..

  17. cosmin

    pai vreau sa primesc un sfat pentru ca pesete 2 luni fac 18 ani si nu stiu ce masini sa imi cumpar unii imi spun sa imi cumpar o masina cu motor mic iar altii spun ca nu conteaza ,scuzati-ma dar in mesaju anterior eram putin cam obosit si nu ma puteam concentra la ceea ce scriu

    1. George Buhnici Autor

      @cosmin – o mașină mică, în două uși cu motor mic este cea mai bună idee. Tu ești tânăr, ai timp să înveți și nu ai vrea ca vârsta să te îmbie la nebunii. Sigur nu o vei cumpăra cu banii tăi iar costurile de utilizare sunt deasemenea importante. Ideea este să nu fii o povară pentru ”sponsor”. Mă gândesc eu…

  18. cosmin telimbeci

    sunt si eu detinatorul unui opel astra h 1,6 twinport sport din 2004 si sunt f mandru de el, interior si exterior, se comporta excelent pe toate drumurile nu stiu cum se circula cu el in rom ca eu locuiesc in germania si va zic ca drumurile sunt superbe si aici ma refer la toate si cele comunale la toate, asa ca daca doresti sa achizitionezi un astra faci alegerea corecta din toate p d v, am vazut un comentariu cu privire la taxe si asigurari, intradevar sunt scumpe, dar si serviciile sunt de calitate

  19. lori

    am si eu o mica mare problema baieti!!!!va rog sa ma ajutati!!! detin un opel astra h 2005, 1.7 cdti. in vara i-am schimbat bateria, care era cea originala a masinii, pentru ca imi pornea la prima cheie dar foarte greu. o perioada de timp a fost bine….era cald afara si nu am avut nici o problema.acum de cand a venit iarna imi porneste foarte greu.nu se opreste….o ia la prima cheie dar greu. Care sa fie problema??

  20. kafer

    Vezi de bujiile incandescente… ar putea fii un motiv, al doilea motiv poate bateria cumparata e de calitate indoielnica si nu mai tine curentul, sau e pe duca electromotorul, sau in cel mai rau caz… ai probleme cu injectoarele… ar trebui mai multe detalii ca sa te putem ajuta… apoi… pe net nu se repara… va trebui sa mergi la mecani. El iti va putea spune care e problema.

  21. lori

    bateria e varta de 74ah. ma indoiesc sa fie asta problema….ma tem de ce e mai rau…injectoarele…ma gandeam ca cineva din voi de pe site poate a avut aceeasi problema si ca o intrebare nu ar strica..multumesc mult

  22. kafer

    Inainte sa ajungi la injectoare ia restul problemelor la rand. Mergi la electrician sa-ti verifice bujiile incandescente, astea pot face multe probleme la rece. Verifica electromotorul, si mai apoi mergi la injectoare. s-ar putea sa scapi mai ieftin:)

  23. kafer

    la detalii ma refer : daca ai habar cati km are masina, cu ce motorina a mers, daca scutura la rece, face alte figuri? nu trage cum trebuie… scriai ceva ca nu se opreste masina? daca e asa atunci ia ulei din turbo… poate nu am inteles eu bine…

  24. lori

    multumesc mult pentru sfat..masina are 134000km, motorina numai din peco….detalii de alt gen nu mai cunosc…ulei schimbat la service…..nu stiu mai multe dar multumesc oricum…..nu stiam unde sa ma duc ca la tester nu i-a gasit nimic.

  25. saragea

    Salut, detin si eu astra h cdti, in primul rand ti-as recomanda sa inlocuiesti bujiile, nu sunt scumpe, apoi electromotorul! Daca iti face figuri in mers, se opreste la relanti aiurea, scutura, nu trage, ar trebui sa te gandesti la injectoare! Eu am 141k km, dar nu are probleme de genul, imi pornea mai greu asa, si intr-o zi nu a pornit, am schimbat bateria si totul a fost normal dupa aceea, in rest injectoare cum a venit masina, bujiile la fel! Succes

  26. Mitica

    Daca iti mai doresti un Opel Astra H frumos si nu l-ai cumparat deja uita-te pe autovit.Tocmai am postat un Opel Astra rosu foarte frumos(sint din Sibiu masina este cumparata de mine de la proprietar din Germania de 3 zile.Ai nr de telefon acolo daca te mai intereseaza contacteaza-ma.Iti ofer un pret bun

  27. Vali

    Eu unul tocmai am schimbat masina de servici, trecand de la un Megane break 2008 la un Astra H break 2008. Eram fan la masini nemtesti, dar Astra nu o recomand nimanui, sau nu celor care vor ceva mai mult de la o masina decat plimbarea de weekend si mersul in vacanta. Am mersu cu meganu 170K km si nu am schimbat la ea decat un senzor temperatura si o bucsa. Da problema la Astra nu e fiabilitatea (inca nu ma pot pronunta), in afara de multele lipsuri fata de megane, cel mai tare ma doare stabilitatea, si mai ales pe drum alunecos, ca pe uscat merge mai orice caruta. E o adevarata provocare sa mergi cu astra pe alunecos daca nu mergi cu viteza melcului. Alte minusuri, pai ar fi, lipsa spatii depozitare, comenzi pe volan nefolositoare, computer de bord care trebuie activat suplimentar si care e f sarac in informatii, lipsa suporti pahar, cotiera sofer, pozitie nu chiar comoda la volan, cutia de viteze merge frumos la prima vedere, daca vrei sa conduci mai sportiv constati ca schimba greoi. Mai sunt si altele dar acum nu imi aduc aminte. Din experienta personala eu nu as recomanda un Asta, tinand cont ca sunt si alte variante mai competitive pe piata. Iar cei care vor sari cu gura ca marca x sau y sunt proaste, scumpe de intretinut sa vorbeasca doar din experienta personala nu din auzite. O fi bun si opelul pentru plimbari sau drumuri scurte, dar in situatii dificile te cam lasa balta.

  28. saragea

    @Vali, cu spatiile de depozitare si suportul de pahare ai dreptate! Dar cum poti afirma ca un astra h caravan nu este stabil, asta e o caterinca maxima, sau ca un megane e mai stabil! Am mers cu amandoua, cu astra h mai mult, iar astra e peste megane la orice capitol, stabilitate, aspect, interior, scaune etc! Sa nu mai zic megane-ul avea 50k km si ii scartaiau usile grav, si motorul se auzea ciudat, pe liber, trimitea niste vibratii aiurea, si masina era luata de noua si super intretinuta!

  29. Vali

    Eu vorbesc din proprie experienta. Meganul l-am luat la 20k km din germania si am mers cu el 3 ani in care am ajuns la 170k km, nu scartaia nimic, nu batea nimic, motorul nu se auzea in interior (1.9 dci). La stabilitate te contrazic categoric, meganul break, sport wagon, se tinea excelent in orice curba, chiar si pe alunecos. Acum cu astra cred ca i-am gasit punctul slab, e tot din germania la 40k km, e echipata cu roti de 16″si 205, ceea pentru un motor de 1.3 e cam exagerat, mers pe drum alunecos, cred ca de aici i se trage instabilitatea, merge de parca as avea schiuri pe fata. Pe uscat are totusi tendinte sa ii fuga spatele. Motorul e cam zgomotos (probabil ca e mic) se aude peste 3000 rpm in masina binisor. La relanti afara la fel, troncane cam tare, dar asta e. cred ca adevarul e la mijoc, posibil tu sa fi mers cu o astra buna si un megane prost si eu invers. Eu ti-am spus doar experienta mea. Oricum, acum daca ma pui sa aleg intre cele 2 eu s lua meganul fara discutie. Fiecare cu parerea lui.

  30. Kafer

    Si eu sunt fost posesor deAstra H is actual posesor de Astra g, ambele hatchback cu. 5usi, si eu pot confirma treaba cu fuge spatele la Astr H chiar si pe uscat, daca nu are Esp. O alta treaba e ca poate sa fie doar impresie, dar este clara. Spor ladrumuri!

  31. saragea

    @vali, dci megane, este mult mai silentios decat cdti opel, cel de la opel are un sunet cam de tractoras! Nici mie nu mi se pare 1,3 cdti un motor potrivit pentru astra, mai ales caravan, nu imi plac motoarele mici fortate, mai ales noua moda cu 1,2 si turbina!
    Am auzit si eu treaba asta cum ca ar fugi spatele, dar nu cred, sa fim seriosi, fuge spatele daca iei curba cu 180 sau cum? Nici la Dacia 1310, nu fuge spatele, nici la logan!

  32. kafer

    Sa-ti explic cum se manifesta simptomele…. mergi frumos pe drum drept, ai impresia ca masina e cea mai stabila din lume, … 130km/h, dintr-odata o curba la dreapta, care cu alta masina de aceeasi marime/greutate o iei fara probleme cu 120km/h, sentimentul ca masina nu te asculta, franezi ptr siguranta, si esti la 100km/h… doar ptr ca masina( directia+ suspensia+ ce o mai fii) iti spune ca nu vrea sa ia curba cu viteza respectiva… ca poate ar lua curba… poate…. dar masina nu iti da siguranta respectiva. Aceeasi curba o iau cu putina atentie cu un e39 cu 150km/h…

  33. Vali

    Da, sunt de acord cu @kafer, exact asta e sentimentul. In plus la opel imi da senzatia ca merg tare la 120 km/h, sau altfel explicat, la megane mergeam cu 150 – 160 km/h si aveam senzatia care o am la opel cu 120. Am descoperit intre timp si o mare parte din vina care imi face opelul f greu de controlat pe sosea alunecoasa, marimea cauciucurilor, am 205 pe 16″, ceea ce o face sa isi piarda aderenta mai usor decat ar trebui. Am venit azi pe Oituz cu o incarcatura suplimentara de 150 kg si am mers mult mai bine decat am mers vineri tot in aceleasi conditii. Alte diferete care intra in categoria “mofturi”, daca mergi pe drum in conditii de ploaie si e necesar sa completezi nivelul la spalatorul de parbriz vrei nu vrei te vei murdari pe maini (doar daca nu ai niste manusi) din cauza ca sistemul de deschidere al capotei nu e protejat de apa si cand bagi mana sa deblochezi capota o scoti plina de noroi. La megane te murdareai doar pe varfurile degetelor. In plus cam la fel patesti daca drumul are mult material antiderapant si la manerele usilor, pe interior se cam murdaresc, la megane nu. Usa hayon din spate la fel, si se inchide cam ciudat, cam zdrangane, da impresia de dezmembrare, nu de un corp solid cum ar trebui. Pozitia la volan e aiurea, sau cred ca a fost gandita pentru nemti, lungi de 2m, imi oboseste mana stanga ca nu am sprijin la ea, daca as tine-o pe usa ar fi tare incomod. In fine, nu vreau sa zic ca astra e o masina proasta, eu doar am facut cateva comparatii intre ce am avut si ce am. E drept ca si meganu avea lipsuri sau greseli de proiectare, ca de exemplu stalpii fata de langa parbriz nu sunt suficienti de inalti ca sa retina (devieze) apa de la ploaie sau de la stergatoare, asa ca f des se murdaresc geamurile laterale si chiar oglinzile laterale. O alta “boala” la megane sunt centurile de siguranta, se inmoaie destul de repede, nu se mai retrag inapoi decat ajutate. Sunt sigur ca fiecare marca are plusurile si minusurile ei, meganu si astra sint din aceeasi clasa. Ca si nota generala la megane i-as da un 9, iar la astra un 6.5 – 7.

  34. victor

    Cred ca senzatia asta la opel ai avut-o din pricina motorolui cdti, care este destul de zgomos fata de dci megane sau logan, am vazut ca avea si 1,3 cel de la opel! Eu am mers cu ambele ceva timp, si afirm categoric ca megane nu se compara la nimic cu opel, nici design, calitate materiale, feeling-ul in general! Daca ar fi ceva in plus, e motorul dci, mult mai silentios, si care se comporta ca un diesel normal, fata de motorul opel, ce are tendinte de benzinara. Alea cu lichidul de parbriz, ca e nu stiu cum, sunt simple mofturi! Kafer, tu ai gandirea romanului cu bmw, rupt de kilometrii, care ia curbe cu 200 la ora, chiar daca are 12 ani, si 1 milion de km! Studiind si piata germana sh, am observat, ca opeluri sunt si cu 700k km, dar megane la 200k km deja sunt bune de aruncat!

  35. Vali

    @victor, senzatia care o am la opel nu are legatura cu motorul. Eu m-am referit strict la functionalitatea si performanta masinii, nu la performanta motorului (care tu nu ai incercat varianta 1.9 de 130 cp) si nici fiabilitatea masinii (in 3 ani dupa 170000 km sa schimbi doar o bucsa, pe drumurile din moldova spune ceva). La opel poti spune doar ca e o masina si atat, cred ca si intentia nemtilor a fost asta, masina de mers la servici, si eventual mici plimbari, fara pretentii. Eu imi doresc mai mult de la o masina, ma simt tanar si imi place sa conduc mai sportiv (nu inconstient). Cand am luat meganul la inceput nu am avut nici o impresie, dar mergand cu ea am fost placut impresionat de stabilitatea masinii, de dotari (mare parte f utile si gandite) de motor nu mai vorbesc. La opel si dotarile care le are mi se par prost gandite si unele inutile. Conceptul opel e acelasi cu cel de la dacia, iei o masina cheala si platesti pentru orice butonas in plus. Astra e o masina mai gea ca meganu, spatiu interior mai mic si mai prost compartimentat. Suspensie rigida si obositoare plus o instabilitate mai mare. Si meganu era rigid, dar era mai placut cand treceai peste denivelari, la opel simti cum sare totul in masina. In fine, mi-am spus observatiile, nu incerc sa comving pe nimeni, fiecare are parerile si gusturile lui, sincer nu imi plac francezii dar meganu spun ca e o masina reusita.

  36. alexx

    Baieti ….am un opel h 1.7 2005 si sunt foarte multumit ..se comporta foarte bine in curbe asta depinde de sofer …este ceva normal ca nu poti compara opel cu audi ..eu lucrez la mercedes in austria facem piese 4+4…6+6..si multe piese de aici pleaca si la opel …caroseria de la opel h este facuta recent in aceiasi fabrica unde se face si pentru audi adica in austria linz .sunt masini excelente consum bun stabile asta depinde de soferie ….in fine multi se cred soferi si vor ca intr-o curba destul de brusca sa intre cu 150 cred ca sunt incostienti

  37. Elena

    Buna. Am nevoie de un sfat si e important pentru mine sa aflu mai multe pareri. Intentionez sa imi cumpar un opel astra h break 1.9 disel si as vrea sa stiu cam ce consum are, cum se comporta…cateva detalii. Multumesc anticipat!

  38. saragea

    Intai spune-mi anul, culoarea, tara de provenienta! Majoritatea sunt extrem de rulate! 1.9 de cati cai, iti zic de cel de 120 cp, din experienta! Consumul nu e chiar mic, adica eu cel putin scot 8-9 in medie, sau mai mult in oras, iar afara un 7, sau mai mult, am vazut motoare diesel, mai economice, dar asta e! Oricum fata de 1,9 tdi de exemplu, masina zboara, motorul trage de rupe, are dpf, fum nu scoate, la fel in comparatie cu tdi! Masina e ok, depinde cum o nimeresti! Oricum am condus si renault, si multe alte masini din aceeasi gama, dar asta mi se pare cea mai reusita, din toate punctele de vedere!

  39. Elena

    Tocmai am vorbit de un astra 1.7 din 2010 cosmo, adica full, 7000 E neinmatriculata, deci cam 8000E final. E ok? Ce parere aveti?

  40. smc

    nu te supara kafer e39 are tractiune pe spate si de asta poti lua curba aia de care zici tu cu 150 la ora tractiunea spate te ajuta foarte mult in curbe daca sti sa o stapanesti ca altfel te duce direct in sant

  41. cmy

    Niko, recent mi-am achizitionat si eu un asta h caravan 1,7 si sunt chiar incantata de masina. Momentan nu am ce sa ii reprosez din niciun punct de vedere! Sigur, conteaza si cati km reali are, si cam ce te intereseaza la masina. Daca ne dai mai multe detalii despre masina, putem sa iti dam un sfat.

  42. Vasi

    @niko Eu am un Astra H 1.7 CDTI din 2005, cumparata de 2 ani, si sunt foarte multumit cu ea. Are dotari aproape full (fara piele si navigatie color) si merge excelent. Consuma putin, chiar si in oras, are cuplu bun si cei 101 cai te ajuta sa faci si demaraje in tromba daca esti pasionat. Dar cel mai important e ca imi da o senzatie de siguranta, ca masina sta bine pe drum si ca inafara de consumabile si alternator, n-am schimbat nimic la ea, desi am facut 50.000 de KM. Masina are acum 165.000Km.
    Daca vrei mai multe detalii, intreaba linistit

  43. ionut1991

    Buna am si eu o intrebare: se merita o laguna II 2007 19 dci din germania pret 4000 euro. 115000Km. Am auzit ca nu ar cam fi ok renault. Astept alte variante in pretul asta masina din germania as prefera. Dispun de 4000 plus o eventuala inmatriculare

  44. doru

    salut. am si eu o intrebare va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat ref la opel astra H :
    - 0pel astra h 1.7 cdti,101 cp
    - sau1.6 benzina 115 cp
    va intreb deoarece vreau sa imi cumpar o astra h in conditiile in care eu merg mai mult in oras si nu mai mult de 8000km pe an.
    multumesc

  45. lili

    Buna seara doar ce mi-am achizitionat un opel break 1,9 din 2009 unde pot vedea consumul in bord cunosc pe cineva care are 1,7 si la el arata,ms

  46. Geo

    Salut,
    Vreau sa imi cumpar un opel astra h 2005 dar nu stiu ce motorizare sa aleg.
    Masina o voi folosi mai mult in weekend pentru plecari in afara orasului.
    Este ok un motor cdti 1.7 101 cai?
    ms

  47. eugen

    am achizitionat un opel astra h 1.7 merge bine consum mic nu stiu deocamdata al am de trei zile fabricatie 2005,varianta cosmo,merge bine.

  48. mb

    salut alex,pt motorul tau e indicat sa schimbi in turatii mai mari,motiv sa nu strici turbina,egr sau injectoarele…ex turatii peste 2500 sau chiar in 3000 sa schimbi

  49. bogdan

    problema cea mai mare nu e ca ai cumparat masina noua ci ca ai cumparat chevrolet aveo. chevrolet ca si fiat, citroen si lista poate continua sunt masini nu proaste ci f f proasta din multe puncte de vedere

Lasa un comentariu

Nume*:
Email*:
Website:
Comentariu*:
* Nume, Email si Comentariu obligatorii