Vodafone te respectă pentru 39 de cenţi

Mă abţin cu greu zilele acestea să nu eman cuvinte cu p…, c… şi m… atunci când mă lovesc de nesţimţire, profitorie şi alte asemenea. Că oamenii de rând fac astea, mai înduri şi mergi mai departe. Când cel care te jigneşte este tocmai cel pe care îl plăteşti, te înfurii instantaneu.

De dimineaţă m-am dus la baie să mă spăl pe dinţi şi am apelat *222 ca să îi întreb unde mi-au dispărut nişte euro de pe cartelă. Am pus telefonul pe speaker şi mi-am văzut de treabă. Ştiam că va dura mult, că Vodafone nu prea pune preţ pe relaţiile cu clienţii, lucru ştiut de ani buni. Am butonat prin meniul vocal, de tip labirint făcut să te facă să cedezi şi să închizi, până când am găsit combinaţia care mă ducea către un reprezentant uman, viu, chiar plictisit, dar făcut din carne şi oase. Şi m-am pus pe aşteptat: “Vă mulţumim că aţi apelat… Vă rugăm să aşteptaţi pentru a vă păstra prioritatea în preluarea apelului…” Când….!!!! Bip… şi încă un mesaj promoţional. Ceva de genul “Vodafone a lansat serviciul de relaţii cu clienţii express. Apelaţi *555 şi veţi fi preluaţi cu prioritate. Taxa este de 39 de cenţi plus TVA pentru fiecare apel.” Marş, măi, de aici! Îmi explodează mintea. Adică tu, pe banii mei pe care mi i-ai furat mă pui să îţi mai dau încă nişte bani ca să îţi cer socoteală ? În ce ţară civilizată sau chiar din lumea a treia aţi mai auzit voi de aşa ceva?

Pun pariu că prin birourile companiilor de telefonie este oricum panică mare. Încasările au scăzut chiar şi cu 30%, iar managerii “de top” ar face orice ca să păstrezea marja de profit care le asigură şi lor primele anuale grase. Iar în România merge. Ei bine, de data asta fac eu ceva şi îi reclam la Autoritatea Naţională pentru Comunicaţii.

Hopa…. În timp ce scriu vine un sms. Deschid… E de la 1853 – ceva cu o revistă de doi lei, publicitate nesolicitată. Parcă Vodafone şi-a luat deja o amendă pentru spam prin sms. Lasă că le mai fac încă o reclamaţie.

Şi încă o veste pentru Vodafone. În ritmul ăsta, v-o luaţi rău de tot nu doar de la Cosmote, ci şi de la RDS cu telefoanele lor foarte plasticoase. Tariful pentru apeluri în reţele naţionale e de numai 6 (şase) cenţi. Păi eu dau 9 în reţeaua voastră aglomerată, cu semnal prost şi apeluri care cad exagerat de des.

41 comentarii

  1. L o L o

    Mai nou si la Orange trebuie sa platesti pentru un apel la Relatii cu Clientii. Asta e jecmaneala pe fata. Dar e profita de pe faptul ca nu ai ce sa faci si trebuie sa te folosesti de serviciile lor. Totusi, sa fim realisti. Nu se compara acoperiea nationala, calitatea semnalului intre VDF, OR, COSM si RDS> Primii doi sunt net superiori celor din urma.

  2. Monegasc

    In reteaua Vodafone, dupa apelarea *222, formezi 13801 si te directioneaza direct spre un consultant “viu” cum zici tu … Daca as urma pasii din meniul vocal, nu as ajunge niciodata sa vorbesc cu un consultant. Poate si de asta e asa intortocheat!

  3. kafka

    As fi tare curioasa sa aflu daca ai reusit ceva cu reclamatiia!Atata timp cat fraierii platesc nici o sansa!!!
    Succes mult!!!

  4. loplo

    In RO inca e LUX fata de Germania, unde convorbirile si abonamentele sunt de 3x 4x ori mai mari decat in RO. Sa nu vorbim de serviciul relatii cu clientii, care si acela te costa, iar navigarea prin meniuri nu se face pri apasarea butoanelor, si zice asa “daca doriti sa luati legatura cu cineva de la facturare, spuneti “facturare”, daca doriti la transmisii date, spuneti “transmisii date””, etc.
    Si clar ca expertul ala de PC care analizeaza vocea nu prea isi da seama ce vrei sa zici si o ia de la inceput, si asta tot pe banii abonatilor.
    In Canada, plateste si cel care este apelat, nu doar cel care apeleaza (dupa cate am inteles CE vrea sa introduca aceeasi politica si in EU).
    Eu zic sa va bucurati de serviciile Vodafone sau alta companie cat mai puteti.

  5. Andrei

    am fost abonat la orange,la vodafone si la zapp si pot spune ca de niciunul dintre astea trei abonamente nu am fost multumit.in prezent am un FO 100 de la cosmote,abonament destul de bun dar la care am sa renunt,trecand pe cartela.am bani,incarc,n-am bani…astept sa fete “scroafa” :))

  6. Andrei

    am uitat sa scriu ca astia de la cosmote nu iti ofera puncte de loialitate,insa consultanii par destul de amabili

  7. Mali84

    O alta teapa tip Vodafone:prietena mea isi face abonament de 3 euro/luna la Vodafone vara trecuta,adica Vodafone Simplu asa se numea.La abonament ii adaug eu o optiune cu 30 minute nationale 500 minute si 500 sms-uri in retea la 5,95 euro cu TVA iar la cei 3 euro/luna erau incluse 25 minute nationale pe viata,in total 55 minute nationale,suficiente spuneam noi…In prima luna de abonament aflam si surpriza pregatita de Vodafone chiar dupa primele apeluri in retea…acele 25 minute nationale se consuma primele indiferent in ce retea suni iar cele 500 minute din retea raman nemiscate.Consumul minutelor revine la norma dupa terminarea celor 25 nationale,de abia atunci se respecta ordinea corecta de consumare.

  8. Laur

    Asa e la Vodafone cu minutele nationale; nu sunt nationale deloc – sunt consumate primele. Abia astept sa renunt la Vodafone in decembrie si sa trec la Cosmote.

  9. RazvanPascu.ro

    George, pare ca te-au suparat rau de ai scris articolul asta. :)

    Pe abonamente se intra mai repede la relatii cu clientii. In ceea ce priveste tarifele, intr-adevar sunt mari.

  10. MafiotuL

    Unde pot si eu reclama Orange pentru spam prin SMS?

    Nu exista zi sa nu primesc minim 1 sms cu ofertele lor de cacat!

    Vreau sa moara in chinuri toate retelele de telefonie mobila din Romania! Ma tepuiesc in fiecare zi, si ma mai si enerveaza cu sms-urile lor zi de zi!

  11. dorin

    *222 asculti mesajul pentru optiunea de limba, selectezi limba si apoi 133201 si gata.

    Pentru spamul sms exista deja o optiune prin formarea unui sir de 3 numere, de E X E M P L U: *222 apoi 567 si apoi de acolo renunti la eventualele “sms spam”.
    Cu putina rabdare am facut o deja si functioneaza, nu mai primesc nici macar mesaje de genul “raspunde cu DA si trimite la … un sms pentru a fi fericitul posesor al unui Golf de la Vodafone”
    Deci: *222 133201 disponibil oricui si cu putina rabdare.

    Apreciez maturitatea lui loplo, cu adevarat informat si vorbeste in cunostinta de cauza. Am cartele si de Austria si am avut abonament pe Germania in cadrul firmei – foarte scump.
    Cosmote si RDS pentru mine NU MAI inseamna nimic.
    Am Orange si Vodafone sunt foarte multumit de cei din urma si nu vad sensul sa renunti la un abonament cu 10 ani vechime ca nu sti sa ceri o oferta pe masura nevoilor tale.
    Casca ti gura romane.
    Intr-adevar, daca nu i stringi de boase nu capeti nimic dar merita sa incerci.

    Pont: suni la *222… si le comunici faptul ca vrei sa renunti si invoci motivele ex: minute nationale insuficiente, minute in retea insuficiente…, etc urmeaza sa fi contactat de un alt operator (reprezentant vinzari direct) mai darnic la mina, cu el trebuie sa ti alegi o oferta cumsecade.

    Bafta si nu mai fiti suparati pe operatori ca Orange sau Vodafone care cit de cit sunt aproape de top, mai umblati si pe la Cosmote sa vedeti ca acolo nici macar dupa n combinatii nu intrii cu un operator sau daca ai nemultumiri din cauza facturii prea mari trebuie sa apelezi un numar romtelecom care costa si apoi de acolo te trimit la oficiul Cosmote din orasul tau la coazi de reclamatii interminabile.
    Valabil si pentru RDS HHUUUUUOOOOOOOOOOO!

    ***nu sunt afiliat Vodafone sau Oragne si am abonamente grozav de bune.
    numai bine tuturor

  12. romania inedit

    Si eu am luat teapa cu Vodafone , si ma bucur ca am scapat de ei .
    Cea mai tare teapa este ca minutele nationale se consuma primele !
    Nici de serviciile Cosmote si RDS nu prea sunt asa multumit , dar macar sunt mai ieftine , si la banii pe care-i dau nu am pretentii !

  13. stan marius

    Se poate comunica si gratis,costa echipamentul la inceput,si curentul pt. incarcat acumulatorii,dupa.Cine cauta gaseste modalitatea.

  14. Ioana

    Buna George, ce bine le zici! Eu am o mare problema pe langa cele enumerate de tine…Mai nou Vodafone a externalizat serviciile catre firma Qalta…mari tepari! Povestea este lunga…insa pot sa atrag atentia, nu va lasati impresionati de nicio firma care colaboreaza cu Vodafone. Toti sunt niste TEPARI… Sper sa reusesc sa reziliez contractul cat mai curand posibil. Voi reveni cu amanunte despre mare TEAPA romaneasca care se numeste VODAFONE.

  15. Basaldella

    bai Buhnici, dak va venii in Rom o retea de tel mobila din China, Cuba sau Korea de Nord, na las prinu de Vodafone pentru una din Socialiste….

  16. Alex

    Hai sa fim seriosi.Ti-a furat cineva creditul de pe cartela…
    De parca Vodafone sau Orange sau Cosmote sau oricare alt operator ar avea nevoie de astfel de tehnici pentru a-si rotunji veniturile.
    Cat priveste mesajele SMS considerate SPAM de tine, ai optiunea de a alege sa le primesti sau nu. *567 si mai apesi 4 taste, dar deh… e usor sa arunci cu noroi atunci cand iti e lene sa te informezi.
    Pentru cei ca tine imi doresc sa avem si noi servicii de relatii cu clientii, contracost. Pentru ca iti este lene sa asculti ce iti spune ghidul si sa apesi tasta corespunzatoare.Tocmai de aceea exista si servicii cu plata, pentru lenesul din tine.

  17. Grigorescu

    Stii ce cred eu, citind tot ? Daca inlocuiesti cuvantul Vodafone cu UPC sau Orange nu exista nici o diferenta!

  18. Radu

    @Alex
    Alex vorbesti kkturi, sincer.

    Pana sa bage serviciul express de relatii cu clientii, apelai frumos *222 si in meniul principal iti spunea “apasa tasta 0 pt a fi transferat…” acum nuuuu, nu mai gasesti serviciul cu cientii. Am cautat de mi-au sarit capacele si tot nu am gasit. In concluzie am incercat alte numere. *555 mi-a venit in minte pt k inainte era “Connex Play” pe el. Surpriza! Servicul express! ” [...] Acest apel va fi taxat cu 39 eurocenti. Continuarea acestui…ma mai date tu-n pula mea!” shi inchid. caut IAR in meniul “stufos” de la *222 dar, crezi ca gasesc? Cu scrashnete din dinti sun la *555 k deh trecuse o ora shi nu binevoisera sa-mi trimita setarile pt internet pe telefon. Domnisoara/doamna dragutza ma asigura ca le voi primi in scurt timp, apoi o intreb unde mama masii e optiunea “gratuita” de a intra in legatura directa cu ei? la care ea: “nu stiu pe acolo pe undeva…nu stiu sa va spun exact”
    Concluzii: 1. Chiar e foame mare la ei.
    2. Intentionat e asha stufos meniul de la *222, sa te descurajeze, sa te faca sa suni la *555 :))

  19. Radu

    @Alex
    Nu e lene! E plictiseala!!!! imagineaza-ti k ti se fura telefonul si vre sa sunu la ei sa ti-l blocheze. Pai nu te ia nebuneala pana gasesti meniul corect???

    “De parca Vodafone sau Orange sau Cosmote sau oricare alt operator ar avea nevoie de astfel de tehnici pentru a-si rotunji veniturile.” – :))) da sa stii ca apeleaza la astfel de metode..preturile au scazut asa de mult incat umfla facturi sau apeleaza la smecherii dinastea. Ia gandeste-te: 1euro de la fiecare client!

  20. croicuelena

    Am avut si eu ceva probleme si am apelat serv.rel. clienti…pot sa va spun ca sunt enervanti, dar am trimis s.m.s. la ei si m-au contactat dupa ore bune .am aflat si de apelarea asta cu 39 centi si le inteleg disperarea de a obtine bani pe orice cale.Ca e nedrept fata de clienti conteaza prea putin.

  21. Vlad Moldovan

    Este vorba aceea cu dai un ban dar stai in fata…asa si cu taxarea. Vrei sa intri mai repede in legatura cu ei, platesti… Am citit si niste comentarii cu ce fac cei din strainatate si daca este adevarat atunci inca este bine la noi… O lamurire pentru Alex parca: scria ca la Cosmote nu sunt puncte de loialitate…nu sunt scrise pe factura, dar la reinoirea abonamentului ai cel putin 50 de euro reducere la un telefon nou, cu alte cuvinte tot un fel de puncte de loialitate…

  22. Gee

    am avut si eu abonament la vodafone aproximativ 7 ani,alte cunostinte de 10 si este cea mai prosta retea din romania, nu in materie de semnal, in materie de minute,respectul pt. client
    si in plus te fura si cand ramai fara minute si intri pe cost, costul este mai mare decat trebuie. m-am certat cu ei si acum am la orange,ab cu 250 min orange,125 nat si sunt extrem de multumit,nu am cost si min imi ajung, ca nu sun sa vb de plictiseala,vb cand am nevoie

  23. nilla

    Nu pot sa inteleg felul lor de a incerca sa insele oamenii
    Hotarat sa inchei contractul sun la *222 ptr a-l rezilia, persoana de la rezilieri negociaza cu mine si pana la urma ma convinge sa raman in retea oferidu-mi minutele nationale care a lasat fara obiectiv hotararea de a parasi reteaua.
    Toate bune si frumoase pana a 2-a zi cand ma uit pe cost control si vad ca minutele in cauza erau aproape consumate nevorbind in alta retea …. sun la informatii sa ma lamureasca , acolo un baiat de treaba incearca sa ma convinga ca de fapt minutele mele nationale SE CONSUMA PRIMELE INDIFERENT DE RETEA … cica si Vodafone e retea Nationala… ce sa zic avea dreptate ca e retea nationala dar pe mine nu m-a convins :) oricum oamenii sunt bine instruiti cred ca au raspuns la orice intrebare … dupa mai multe persoane cu care am vorbit la ei am gasit pana la urma o doamna/domnisoara amabila care a spus ca au sa corecteze greseala pe care au facut-o.

    Oameni buni cand aveti de comunicat ceva cu ei ar fi bine sa inregistrati apelul … eram prea suparat si am uitat … de atunci toate convorbile cu 222 le inregistrez.

    Cand iti faci/schimbi abonament e bine sa intrebi ORDINEA DE CONSUMARE A MINUTELEOR … altfel te trezesti cu x “minute nationale” care se consuma in Vodafone.
    sper sa nu mai treaca nimeni prin calvarul meu.

  24. Carmen

    ehehe…voi stati bine…eu am de plata 1870 euro (TVA inclus )pentru trafic de date in sistem roaming. Totul a inceput cand, din greseala ( cardul stand in geanta cu laptopul ), cardul meu a ajuns la o persoana din anturajul meu in afara tarii. Eu stau linistita….stiam ca nu am activat roamingul…ce se putea intampla?! Acolo, un coleg al persoanei din anturajul meu nefunctionandu-i aplicatia ii cere putin cardul sa vada daca functioneaza sau e al lui de vina. Intra pe net..descarca aplicatia Vodafone…pe la ora 21.00 ( eu fiind in tara ) si primesc telefon a doua zi la ora 12.00 cum ca s-a efectuat un trafic de 1542 euro fara TVA, ca un asemenea trafic nu a mai fost efectuat niciodata si ca sa platesc cat mai urgent pana la emiterea facturii suna de 2000 ron “ca avans”.
    Stupefiata…neintelegand de ce….nu spun nimic ajung acasa consult contractul. Se poate observa la Art. 1.2 “Servicii roaming – Clientul poate beneficia de serviciul Roaming la cere si cu plata in avans a unei garantii”.
    Bun zic…..citesc mai departe cum ca Vodafone poate cere sau nu acesta plata daca te verifica in sistemul Preventel si observa ca esti bun platnic. Ok zic si de data asta…..ajung la Art. 2.3 “Limita de credit”. Ups…aici devine interesant…..zice asa:” Serviciul prestat in avans reprezinta un credit acordat Clientului. In vederea garantarii platii obligatiilor contractuale, limita de credit acordata Clientului, se stabileste in functie de: VALOAREA SERVICIILOR CONSUMATE DE CLIENTIN ULTIMA LUNA; DE VALOAREA ABONAMENTULUI SI DE BONITATEA CLIENTULUI”.

    Si uite asa ma deplasez urgent urmatoarea zi la sediul din pta Charles de Gaulle. Acolo nu ma lasa nici de lifturi sa ma apropii comunicandu-mi ca pentru orice problema sa merg la o reprezenta ca la respectiva adresa nu au relatii cu publicul.

    Fug repede la o reprezenta….surpriza….Stau la rand vreo 20 min sa pot discuta cu Dra din spatele unui pupitru….Ii comunic ca :
    1. Nu am solicitat activarea serviciului roaming pe cardul de date.
    2. De ce nu am fost anuntata de activare
    3. Cum au putut sa lase cardul fara limita sau l-au lasat sa ajunga la acea suma.
    4. Si ca doresc anumite informatii si solutionarea acestui eveniment.

    Tinand cont de:
    1. Sunt persoana fizica
    2. Valoarea serviciilor din ultima luna a fost de 270ron cu tva ( cuprinde 2 abonamente voce si unul de date )
    3. Media facturilor mele nu depasind suma de 350 ron.
    In ce baza au lasat acel card sa ajunga la o suma care MA DEPASESTE.

    Raspuns:
    Da, aveti dreptate activarea acestui serviciu nu a fost facuta nici de Dvs ( adica eu ) nici de alta persoana, ci a fost activat automat datorita faptului ca:-sunteti client fidel-vechi in retea ( 6 ani ), s-a observat ca ati mai folosit acest serviciu ( da, voce ) cunoscand costurile si ca nu s-au gandit ca se poate intampla asa.

    Dupa o criza de isterie…nu va imaginati situatia….o intreb cum au putut sa nu mi se puna o limita de credit conform contractului unde eu platesc max 350 ron pe luna; cum au putut modifica un contract bilateral fara acordul celeilalte parti….pauza…pe principiul “ai luat mere?!”

    Desigur nu a fost in stare decat sa inregistreze contestatia mea scrisa.
    Eu client de buna credinta nu am stat sa verific facturi mai ales ca in ultima perioada nici nu mai trimit forma scrisa la client. Nu am constat nereguli si am platit.
    Atat timp cat nu mi s-a adus la cunostinta consider ca nu imi este opozabil si nici sa fiu invinovatita nici macar din culpa.

    Au trecut deja 15 zile de la depunere ( termenul max este de 30 zile )…niciun raspuns…am sunat la ei…nu se ocupase nimeni de contestatie.

    Bun zic….fac reclamatie online la OPC…primesc raspuns ” pentru cercetarea celor semnalate avem nevoie de documente probatorii”. Le raspund: ” va pun la dispozitie contractul si facturile”.
    Dupa care pauza…..nimic..nicio reactie…..

    Asta e Romania…cautand pe net gasesc un articol din data de 28.04.2009 in “Liderul de opinie” urmatoarele:
    “Contactat telefonic, şeful Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului, Bogdan Dima, a arătat că, până în prezent, niciun client al vreunei companii de telefonie mobilă nu s-a prezentat pentru a depune o reclamaţie. „Acţionăm doar în condiţiile în care există o sesizare, depusă neapărat din partea unei persoane fizice”, a arătat comisarul-şef Dima. Lipsa reclamaţiilor are, probabil, o justificare simplă: atâta vreme cât VODAFONE a pus capacul pe escrocherie, preferând să o trateze (dacă o tratează) în secret, utilizatorii nu ştiu că au fost prejudiciaţi. Şi, până nu vor primi facturile, la sfârşit de lună, nici nu-şi vor da seama că au suferit un prejudiciu şi care este valoarea acestuia.”

    Care lipsa?!…Aflandu-ma in aceasta situatie nu mai gasesc solutii….veniturile sunt aproape la limita supravieturii….iar penalizarea de intarziere a platii conform contractului este de 0.5%/zi, suma penalizarilor putand depasi suma asupra careia este calculata.

    Deci….se intampla in Romania unde abuzul, frauda sunt ca la ele acasa.

  25. Gaby

    faza ca te fura la abonament sau la cartele la vodafone e de mult timp si chiar si la orange, eu personal am orange si cosmote si am gasit locuri in tara unde DOAR cosmote-ul avea semnal va zic eu ca la acoperire cosmote ca lectii vodafone ofera servici foarte scumpe iar acoperirea e medie orange ofera servici bune daracoperirea e jalnica invechita aparatuta cosmote ogera si servici bune si acoperire foarte buna la metrou la orange si vodafone se duce semnalu intre statii la cosmote 1-2 liniute se mentine pana la unrmatoarea statie si nu ti se intrerupe convorbirea

  26. ela

    De curand am luat o pacaleala de la Vodafone de care nu sunt mandra. Daca sunteti abonati Vodafone imposibil sa nu stiti de reclamele insistente facute de agenti pe mobil. Una dintre ele mi s-a parut interesanta(desi nu ar fi trebuit sa am incredere in ei avand in vedere ca unele persoane care faceau reclama nu prezentau reclama ca pe un nou abonament sau extraoptiune ci ca pe un castig al meu la un “concurs” ca abonat fidel) si anume ca pot vorbi in Zona mea cu 100 de minute in orice retea. Am fost de acord si acum constat ca minutele sunt doar pentru fix si ca nu pot scapa de pacalela asta decat dupa 4 luni. Si nu numai asta. Am vrut sa-mi verific minutele si mi s-a parut ceva suspect; am sunat la relatii cu clientii si mi se spune ca o anumita convorbire nu a consumat din minutele cu pricina pentru ca a fost facuta anterior acordului cu zona mea si-mi intareste convingerea ca aceasta extraoptiune presupune si minute pentru convorbirea cu alte mobile.Total gresit. Nu numai ca m-au pacalit cu zona mea,dar as fi putut sa consum la nesfarsit minute,gandindu-ma ca sunt cele 100 oferite. Unde ar fi ajuns factura mea? Am comunicat pe email la Vodafone problema aparuta si mi se tot trimite emailul de la unul la altul. Cica cineva ma va “contacta” cu privire la problema, ceea ce s-a intamplat tarziu, spunandu-mi ca nu am dreptate.Am mai avut o problema cu ei: cand am primit minutele bonus de ziua mea mi-au disparut minutele gratuite obisnuite din reatea.Si mi s-a spus ca nu e nicio problema cand am incercat sa vorbesc cu ei. Dupa mai multe insistente au reglementat problema,totusi. A cui era greseala?Deci,feriti-va de Vodafone!

  27. toshi

    Copilasi vin si eu cu un sfat pt voi ..niciodata nu am admirat companiile astea straine venite in Romanik sa t arda p tine , average Joe care crezi tot c ti se indruga . Uite eu am abonament d 6 ani la Vodafone si avand in vedere k m-am cam plictisit d ei am zis sa incerc marea cu degetu si sa-i anunt k renunt si sa ma treak p cartela intr-o luna desi nu plateam abonament decat 5 euro ( 60 min nationale dupa 5 seara si centu studentii ) Tipa de la *222 a facut tot posibilul sa ma prosteasca dar eu am refuzat d fiecare data . Jtiam c vreau 800 min retea 100 nationale cu 7 euro asa k peste 3 zile am fost sunat si mi s-a propus la 5 euro 700 min retea si 90 nat . Sunt f multumit d noua oferta . Cred k sunt f disperati k pierd clienti , altfel nu imi explic o astfel d oferta ..Ati putea face la fel ca mine k prea sunt nesimtiti !!!

  28. Gerry

    Pentru a intra in legatura cu un operator uman la Vodafone *222 nu mai merge combinatia 13801, in schimb merge combinatia 121101 pentru probleme legate de telefoane, abonamente, etc., iar pentru setari combinatia 133201.

  29. COSTI

    am si eu o problema cu rahatii astia de la vodafone.. in urma cu 2 ani am facut un contract cu ei (pe 2 ani), iar in septembrie 2009 imi expira contractul vechi si am vrut sa reinnoiesc abonamentul dar cu alte optiuni(a aparut abonamentul cu cele 500 min oricand in retea si imi era mai util acel abonament). pe data de 20 sept 2009 am facut cerere de reziliere contract, telefonic la *222 (care era pe numele lui taica-meu dar cartela era la mine – pe toata aceasta perioada eu am folosit abonamentul si am platit la zi in fiecare luna.. nu am intarziat cu plata nici macar odata in cei 2 ani de zile) si dupa mai multe incercari de convingere pentru prelungire contract (specific ca cererea de reziliere contract l-am pus pe taica-meu sa o faca deoarece contractul era pe numele lui) cei de la vodafone au acceptat. i-au spus ca o sa rezilieze contractul actual. din acel moment cartela mi-au blocat-o si nu am mai putut folosi numarul. am stat linistit crezand ca s-a rezolvat si intre timp am facut abonament nou tot la vodafone, deoarece vechiul abonament nu il puteam prelungi decat cu optiunile pe care le-am mai avut (cu minute mai putine. dupa o luna imi vine factura iar pe aceasta erau trecute ambele numere de telefon.. in fine am crezut ca asa se face.. am platit aceasta factura (ma refer la cea din octombrie). in luna noiembrie aceeasi problema.. pe factura iara doua abonamente (cel reziliat si cel nou). atunci nu am mai rezistat si am sunat la relatii cu clientii .. (am inregistrarile telefonice cu cei de la vodafone cum dau vina unii pe altii ca defapt s-a facut o greseala.. de la ei.. incercau sa imi bage pe gat si ceva telefon numai sa imi ramana ambele abonamente.. daca intereseaza pe cineva buzz -email-) in fine dupa o lunga discutie le-am explicat ca eu nu o sa mai platesc decat abonamentul actual deoarece din data de 20 septembrie de cand am cerut telefonic reziliere contract cartela nu am mai putut sa o folosesc (mi s-a blocat de la ei) si deci nu are rost sa mai discutam. mi-au promis si de data asta ca se face defapt o factura pe minus.. in fine .. ma duc sa achit noul abonament, iar cea de la casa imi spune ca asta este o prostie ca defapt asa ceva nu se face. trebuia sa platesc abonamentul asa cum este .. adica suma de 60 lei noi (in care erau incluse ambele abonamente), iar la factura urmatoare, cea din decembrie mi se va recalcula totul si o sa ajungem la 0. nu am acceptat sa platesc si i-am sunat iara pe cei de la relatii cu clientii care.. dupa mai multe discutii m-au sfatuit sa nu achit decat 40 lei (atata mi-au calculat ei ca ar valora defapt numai abonamentul nou). m-am intors iara la casa si am achitat aceasta suma. in decembrie .. aceeasi problema.. factura a venit inca si cu diferenta de bani pe care nu am achitat-o la factura anterioara dar am procedat exact asa cum au zis cei de la relatii cu clientii. iara m-am enervat si am sunat la relatii cu clientii si dupa ce le-am mai spus inca odata povestea de acum 3 luni.. si dupa ce i-am amenintat ca ii dau in judecata sau ma duc la opc(cu toate ca cei de la opc nu fac nimic) m-au sfatuit sa nu platesc deloc si ca defapt o sa imi trimita factura din ianuarie reglata. (specific inca odata ca am toate inregistrarile telefonice). astept sa vad ce se intampla la factura din ianuarie si daca nu o sa se rezolve nici acum.. chiar ca o sa recurg la chestia cu datul in judecata.
    [b][/b]O SA POSTEZ ASTA PE TOATE SITE-URILE PE CARE LE GASESC SA SE STIE CUM SUNT CEI DE LA VODAFONE.. NU VA MAI ABONATI LA EI (DACA STIAM CA NU SE REZOLVA NICI EU NU IMI MAI FACEAM UN ALT ABONAMENT LA EI.. ASTA SA FIE INVATATURA DE MINTE.

  30. Cristi

    Salut. Acu’ vreo 2 zile mi-am facut abonament la Vodafone, plecand de la Orange. Nu am avut nimic cu Orange, chiar am fost satisfacut de calitate timp de 6 ani, doar ca plateam 20 eur pe un abonament cu minute prea multe in Orange si care nu ma ajutau prea mult, pt ca marea majoritate a cunoscutilor mei sunt in Vodafone. Cum Orange nu a putut sa-mi ofere ceva care sa ma tina la ei, m-am mutat la Vodafone. Ba chiar mi-am si portat numarul. Dupa ce semnez contractul prin cei de la Arsis Trading, la vreo 1 ora si jumate, ma suna cei de la Arsis sa-mi spuna ca rezolutia celor de la Vodafone, in cazul meu, ca si CLIENT NOU ( venit de la concurenta) zice ca trebuie sa platesc in avans suma 120 lei !!! (adica abonamentul pe 3 luni in avans, luandu-mi un abonament de 9.37 eur, Complet 800 ) pt a mi se activa abonamentul. Chestie despre care nu mi s-a spus inainte de a semna contractul. Acum le-am trimis deja 2 sesizari si am cerut sa mi se explice motivele. Un amic, care lucreaza la Vodafone, zice ca asa se procedeaza cu cei noi, pt ca nu ai mai fost la ei si nu stiu despre tine daca esti bun platnic sau nu. Desi au baza comuna toti operatorii si poate vedea ca nu am intarziat niciodata plata la Orange sau in Biroul national de credite poate vedea ca si ratele lunare la banci mi le platesc la timp. E normal asa ceva ? Dar ce, m-am dus la curve ??? Sa platesc inainte ? Platesc in avans ca si garantie ca sunt baiat bun, dar ei cu ce-mi garanteaza furnizarea serviciilor timp de 3 luni ???
    Toate cele bune.

  31. Pingback: Vreau sînge de Vodafone! « Mihai Ursu

  32. Biziche Marin

    De ce Vodafone refuza sa imi trimeata prin Fan Curier cartela sim cu nr. 0721033101 avind active Abonamentu Complet cu 800 minute in retea, 10
    minute nationale si extr. Tarif Unic toate active pina la 04-03-2011 cind abonamentu a fost deconectat in mod abuziv, eu am achitat factura pentru abonamentu respectiv cu nr. 0721033101

  33. Biziche Marin

    Nu pot intelege, de ce Vodafone nu imi trimeata la domiciliu prin Fan Curier cartela sim cu nr. 0721033101 activa cu abonament Complet, cu 800 minute in retea 100 minute nationale si extraoptiunea Tarif Unic deconectat abuziv in data 04-03-2011, am sunat la *222 la departamentu Relati Clienti iar Consultanti Vodafone mia zis ca pot recupera cartela sim cu abonamentu si optiunea activa pina la 04-03-2011 dar pe un sim cu un alt numar de telefon ales de Vodafone dar numai la Reprezentanta din Slatina, sa refuzat solicitarea mea sa invocat tot felu de motive, o cartela sim activa pe abonament nu se poate recupera prin Fan Curier ?, de ce ?.

  34. Biziche Marin

    De ce nu pot recupera prin Fan Curier, cartela sim activa pe nr. 0721033101 sau un nr. de telefon ales de Vodafone, cu abonament Complet cu 800 minute in retea 100 minute nationale si extraoptiunea Tarif Unic, de ce ?

Lasa un comentariu

Nume*:
Email*:
Website:
Comentariu*:
* Nume, Email si Comentariu obligatorii

  • Mă găsiți pe:
  • facebook
  • twitter
  • youtube
  • RSS Feeds