Vodafone te respectă pentru 39 de cenţi

Mă abţin cu greu zilele acestea să nu eman cuvinte cu p…, c… şi m… atunci când mă lovesc de nesţimţire, profitorie şi alte asemenea. Că oamenii de rând fac astea, mai înduri şi mergi mai departe. Când cel care te jigneşte este tocmai cel pe care îl plăteşti, te înfurii instantaneu.

De dimineaţă m-am dus la baie să mă spăl pe dinţi şi am apelat *222 ca să îi întreb unde mi-au dispărut nişte euro de pe cartelă. Am pus telefonul pe speaker şi mi-am văzut de treabă. Ştiam că va dura mult, că Vodafone nu prea pune preţ pe relaţiile cu clienţii, lucru ştiut de ani buni. Am butonat prin meniul vocal, de tip labirint făcut să te facă să cedezi şi să închizi, până când am găsit combinaţia care mă ducea către un reprezentant uman, viu, chiar plictisit, dar făcut din carne şi oase. Şi m-am pus pe aşteptat: “Vă mulţumim că aţi apelat… Vă rugăm să aşteptaţi pentru a vă păstra prioritatea în preluarea apelului…” Când….!!!! Bip… şi încă un mesaj promoţional. Ceva de genul “Vodafone a lansat serviciul de relaţii cu clienţii express. Apelaţi *555 şi veţi fi preluaţi cu prioritate. Taxa este de 39 de cenţi plus TVA pentru fiecare apel.” Marş, măi, de aici! Îmi explodează mintea. Adică tu, pe banii mei pe care mi i-ai furat mă pui să îţi mai dau încă nişte bani ca să îţi cer socoteală ? În ce ţară civilizată sau chiar din lumea a treia aţi mai auzit voi de aşa ceva?

Pun pariu că prin birourile companiilor de telefonie este oricum panică mare. Încasările au scăzut chiar şi cu 30%, iar managerii “de top” ar face orice ca să păstrezea marja de profit care le asigură şi lor primele anuale grase. Iar în România merge. Ei bine, de data asta fac eu ceva şi îi reclam la Autoritatea Naţională pentru Comunicaţii.

Hopa…. În timp ce scriu vine un sms. Deschid… E de la 1853 – ceva cu o revistă de doi lei, publicitate nesolicitată. Parcă Vodafone şi-a luat deja o amendă pentru spam prin sms. Lasă că le mai fac încă o reclamaţie.

Şi încă o veste pentru Vodafone. În ritmul ăsta, v-o luaţi rău de tot nu doar de la Cosmote, ci şi de la RDS cu telefoanele lor foarte plasticoase. Tariful pentru apeluri în reţele naţionale e de numai 6 (şase) cenţi. Păi eu dau 9 în reţeaua voastră aglomerată, cu semnal prost şi apeluri care cad exagerat de des.

41 comentarii

  1. Laur

    Asa e la Vodafone cu minutele nationale; nu sunt nationale deloc – sunt consumate primele. Abia astept sa renunt la Vodafone in decembrie si sa trec la Cosmote.

  2. Mali84

    O alta teapa tip Vodafone:prietena mea isi face abonament de 3 euro/luna la Vodafone vara trecuta,adica Vodafone Simplu asa se numea.La abonament ii adaug eu o optiune cu 30 minute nationale 500 minute si 500 sms-uri in retea la 5,95 euro cu TVA iar la cei 3 euro/luna erau incluse 25 minute nationale pe viata,in total 55 minute nationale,suficiente spuneam noi…In prima luna de abonament aflam si surpriza pregatita de Vodafone chiar dupa primele apeluri in retea…acele 25 minute nationale se consuma primele indiferent in ce retea suni iar cele 500 minute din retea raman nemiscate.Consumul minutelor revine la norma dupa terminarea celor 25 nationale,de abia atunci se respecta ordinea corecta de consumare.

  3. Andrei

    am uitat sa scriu ca astia de la cosmote nu iti ofera puncte de loialitate,insa consultanii par destul de amabili

  4. Andrei

    am fost abonat la orange,la vodafone si la zapp si pot spune ca de niciunul dintre astea trei abonamente nu am fost multumit.in prezent am un FO 100 de la cosmote,abonament destul de bun dar la care am sa renunt,trecand pe cartela.am bani,incarc,n-am bani…astept sa fete “scroafa” :))

  5. loplo

    In RO inca e LUX fata de Germania, unde convorbirile si abonamentele sunt de 3x 4x ori mai mari decat in RO. Sa nu vorbim de serviciul relatii cu clientii, care si acela te costa, iar navigarea prin meniuri nu se face pri apasarea butoanelor, si zice asa “daca doriti sa luati legatura cu cineva de la facturare, spuneti “facturare”, daca doriti la transmisii date, spuneti “transmisii date””, etc.
    Si clar ca expertul ala de PC care analizeaza vocea nu prea isi da seama ce vrei sa zici si o ia de la inceput, si asta tot pe banii abonatilor.
    In Canada, plateste si cel care este apelat, nu doar cel care apeleaza (dupa cate am inteles CE vrea sa introduca aceeasi politica si in EU).
    Eu zic sa va bucurati de serviciile Vodafone sau alta companie cat mai puteti.

  6. kafka

    As fi tare curioasa sa aflu daca ai reusit ceva cu reclamatiia!Atata timp cat fraierii platesc nici o sansa!!!
    Succes mult!!!

  7. Monegasc

    In reteaua Vodafone, dupa apelarea *222, formezi 13801 si te directioneaza direct spre un consultant “viu” cum zici tu … Daca as urma pasii din meniul vocal, nu as ajunge niciodata sa vorbesc cu un consultant. Poate si de asta e asa intortocheat!

  8. L o L o

    Mai nou si la Orange trebuie sa platesti pentru un apel la Relatii cu Clientii. Asta e jecmaneala pe fata. Dar e profita de pe faptul ca nu ai ce sa faci si trebuie sa te folosesti de serviciile lor. Totusi, sa fim realisti. Nu se compara acoperiea nationala, calitatea semnalului intre VDF, OR, COSM si RDS> Primii doi sunt net superiori celor din urma.

Lasa un comentariu

Nume*:
Email*:
Website:
Comentariu*:
* Nume, Email si Comentariu obligatorii

  • Mă găsiți pe:
  • facebook
  • twitter
  • youtube
  • RSS Feeds