Toyota Aygo 2012 – LEGO portocala

O lecţie neînvăţată înseamnă un eşec total. Nu stiu ce să cred inca despre Toyota Aygo, aşa că-mi îndrept test-ul spre distribuitorii de gume şi prezervative. Eu, unul, nu ştiu dacă aş putea trăi zi de zi cu Aygo. E mai bine să aud taximetristul cum se scuză că n-are să-mi dea rest decât să aud vântul cum şuieră pe la uşi la 30 la oră. Senzaţie majoră.

Deşi e o maşină cât de cât fiabilă, folosită cu succes de câteva sute de micro-întreprinderi, ca maşină de persoană fizică devine plicticoasă.  Noroc cu portocaliul. Și motorul, care, deşi e mic, se aude tare când e forjat, mai ales când încurci treptele la cutia de viteză. E luată de la francezi.

E poate cea mai ieftină maşină de pe piaţă. Iar asta îşi spune cuvântul. Poate fi un cal de cursă lungă pentru cei care schimbă, accelerează și frânează ca la școală dar şi o mașină de tocat bani sub talpa cu toc a unei începătoare.

  • catalin

    mult prea scumpa pentru ce ofera si sa se abureasca farul drept chiar si la pretul asta e rusinos

  • SPP

    Salut GEorge,

    Pe cand testul cu noul Lexus GS ,suntem nerabdatori sa vedem la test limuzina de lux japoneza.

    • http://www.buhnici.ro George Buhnici

      @SPP – foarte curând.

  • Florin Muntean

    Salut George, parerea mea e ca Toyota FACEA masini de calitate. Acum a mai ramas doar renumele marcii. Lucrez intr-o fabrica care produce componente auto pentru cateva modele de Toyota (si alte marci) si nu-mi vine sa cred cat de jos s-a putut merge cand e vorba de a reduce costurile de fabricatie – aici intervenind: materiale, mana de lucru (care e foarte importanta – oameni fara de experienta …) dimensionarea corecta (mai bine spus subdimensionarea componentelor) si nu in ultimul rand durata de viata pentru care sunt gandite … vorba aceea: ,, pe afara-i vopsit gardul – inauntru … leopardul) ; sunt foarte dezamagit de ce se intampla in industria auto. Multumesc mult pentru articolele in care prezinti aceste masini cu LUMINI si UMBRE.
    Cu respect,
    Florin

  • Costelino

    Sunt fan al sedanului pt totdeauna. Legat de aceasta Toyota nu-mi place portocaliu din interior pt imi da senzatia de masina de jucarie (nu e serioasa) Sub nici o forma nu concep sa am usile la interior la fel ca exterioru. Indifernt ce culoare are la exterior sa nu o vad pe usi. Daca vad tabla in interior ca si la exterior mi se urca la cap. Butoanele de la geamurile electrice sunt aplicate pe usi, nu au continuitate cu nimic. Bordu urat cu spume dar utile pt doamne. Motor in 3 pistoane iar e ceva ce nu comcep. Concep sa fie numar par. Tetierele fata, parca e o placa de surfing. Sigurantele de pe usi ca la vechea dacie, nu se mai poarta betele alea dragi proiectanti de la Toyota, cat mai discrete sau lipsa. 11000€ pe aia imi vine sa rad, la suma asta iei ceva sh bun bun si dotat bine.

  • bogdan

    Cum adica masina plictisitoare? Pai ce ar trebui sa faca?

  • Mihai

    @Hass Cum ai scos tu 10.8 secunde cu 68 de cai?Fara caroserie?
    Deabea cu a3-a prinde suta…

  • cipster

    Te salut George, pe cand un review la noile Logan/Sandero? :D

  • Hass

    @Alin, intradevar, 65,70 reprezinta marimea balonului

  • sebi

    Ar fi interesant si un test cu VW Up.

  • alin

    buna George interesanta masinuta chiar la capitolul calitate pret!!Miam adus aminte de matiz la faza cu fetele de la portiere k erau la fel metalice !!!!!!!!in rest suna binisor motorasu knd il pui la treaba nu suna rau bafta pe mai departe!!!!!!

  • bogdan

    dom georgica, nu vine si povestea cu renault koleos? ziceai ca o sa o testezi 2 luni. eu sunt foarte curios cum ti s-a parut.

  • Florin

    Salut. Ai in program review cu Ford Fiesta 1.6 tdci sau Peugeot 208 hdi ?

  • Negoescu Cristian

    Astept rewiew-urile noilor Logan si Sandero…care dupa parerea mea vor spulbera iarasi orice gluma de masina gen Up, Citigo, Aygo, care costa 10.000 euro… eu le consider glume proaste.

  • Alin

    Diferentele intre latimea cauciucurilor este de la acel 155 vs 175, in nici un caz 65 vs 70.

  • Hass

    Maicamea are un 107 din mai 2009, pe care l-am condus si eu si cu o plecare de pe loc perfecta, a 2-a pana la 100 a reusit 10.8 secunde pe cronometru. 15 secunde e exagerat…

  • robert

    Mi-a placut dintotdeauna Aygo, arata cel mai bine dintre supercompacte. Am testat si eu Up! si mi s-a parut de tot rahatul, materialele folosite erau mai slabe ca si in Logan.

    Nu am test 1.0 de pe Aygo, dar am avut o Corolla de 1.3 din 1980, dupa resegmentare am trecut si de 165Km/h cu ea (masina avea ~100.000km).

    Ok review-ul, nu am vazut pe nimeni sa specifice pana acuma sonorizarea sau problema cu aparatoarele in interiorul rotilor din spate, acolo sigur se va face rugina in scurt timp.

  • Robert

    salut George, mi-a placut testul si nu numai acest, ci toate pe care le-ai facut, spor in continuare.Am o propunere, nu stiu daca a mai fost facuta…ce zici de ideea de a face teste cu masini SH intre 1990-2000 la preturi mult mai accesibile care sa ni le putem permite majoritatea dintre noi, plus ca asa cum spun oamenii mai maturi, pe vremea aia se faceau ,,masini”in adevaratul sens al cuvantului, iti apreciez experienta si sunt de parere ca ne poti sa sfaturi foarte bune, stiu ca e greu de gasit o masina din fiecare in stare buna ca sa vezi ce inseamna cu adevarat, dar nu imposibil. Eu unul as fi dispus sa-ti ofer masina mea la test in cursul saptamanii, bineinteles daca timpul tau iti permite sa faci teste in plus. Imi cer scuze de romanul scris daca a fost prea lung si te-a deranjat.Numai bine

  • Cristi

    Salut! mi-a placut testul cu Aygo. Spui lucrurilor pe nume. As vrea sa-ti stiu parerea despre Fiat Seicento.

  • ANDREI

    SANDERO e parfum pe langa pocnitoarea asta

  • Sorin

    Nu cred ca mai primesti vreo Toyota pentru test-drive prea curand. :)))